Skip to content

Bemutatkozunk

Csutorás Zoltán

Zoli hosszú évekig dolgozott üzleti elemzőként, projektvezetőként majd üzletágvezetőként szoftver cégeknél. Az országban az elsők között kezdte el sikerrel alkalmazni a Scrum keretrendszert, majd 2009-től kezdve tanácsadóként segített több tucat különböző szervezetnek az agilis módszerek eredményes bevezetésében. Ügyfelei között egyre több digitális szolgáltató és fejlesztő cég jelent meg, akik teljesen egyedi kihívásokkal szembesülnek az agilis modellek alkalmazásában. A digitális szolgáltató cégek igényeihez testre szabott agilis megközelítés kifejlesztésének ötlete 2019-ben fogalmazódott meg benne. 

Két évvel később találkozott Attilával, akiben megfelelő szakmai partnerre talált a módszertan kidolgozásához. A digitális fejlesztő és szolgáltató cégek eredményességi modelljét másfél éves módszertani fejlesztés után 2023 elején kezdték el az első ügyfeleknél sikerrel alkalmazni.

Molnár Attila

Attila szervezetpszichológusként 2013-ig egy tanácsadó cégnél dolgozott először trénerként, majd szervezetfejlesztési tanácsadóként ahol számos nagy multicéggel és kis magyar vállalkozással dolgozott különféle iparágakban. Pszichológusként alapvetően abban segítette a cégeket, hogy nagyobb érzékenységgel és tudatossággal legyenek képesek szociális rendszereket megérteni, irányítani és képességeikben fejleszteni. Kutatóként a kis munkahelyi teamek eredményességének szociális és pszichológiai feltételeit kutatta, így került közel az agilis működésmódhoz és annak emberi oldalához is. A kutatása eredményei alapján egy, a kis munkahelyi teamek eredményességét meghatározó modellt alakított ki, amelyhez mérőeszközt is fejlesztett saját vállalkozása keretei között.

3 évvel ezelőtt felkérte egy nagy nemzetközi cég, hogy pszichológusként támogassa az agilis átalakulásukat, amiben Zoli szintén tanácsadóként vett részt.

Integriteam

Ez a közös projekt hozott össze minket és a beszélgetéseink során egyre világosabb lett, hogy a tapasztalataink és tudásunk jól kiegészíti egymást, jól tudunk együtt dolgozni és azokra a kihívásokra, amelyekkel a digitális szolgáltató cégek küzdenek együtt sokkal jobb megoldásokat tudunk adni, mint bármelyikünk egyedül.

Egyediségünk abban áll, hogy:

  • a projekt- és folyamatmenedzsment, valamint a szociális rendszerek működési elveit egyszerre tudjuk figyelembe venni, mivel mindkettőnknek évtizedes tapasztalata van ezeken a területeken.
  • e két szemléletet alapul véve egy tudományos eredményekre épülő modellt dolgoztunk ki a digitálsi szolgáltató cégek sikerességére vonatkozóan, ami jól érthető útmutatót ad ezen cégek vezetői számára ahhoz, hogy sikeressé tegyék a cégüket.
  • együttműködésünk az ügyfeleinkkel az integritáson alapul: nem vállalunk olyan feladatot, amiben nem látjuk a siker lehetőségét, ezért meg is válogatjuk, hogy kikkel dolgozunk együtt.

Közösen kidolgozott modellünk a digitális szolgáltató cégek sikerességével kapcsolatban integrálja a rendszerszervezés és a csoportlélektan szemléletét, így  – és meggyőződésünk szerint csak így – tudjuk a digitális szolgáltató cégeket

üzletileg sikeres és emberileg élhető

szervezetekké tenni.